article list

تور کنیا نوروز 1403

منبع خبر : مهدی شاعرپور
تاریخ خبر : 1402/10/15
zebre.jpg
::

میتراگشت,اولین آژانس برگزارکننده و برنامه ریز تورهای کنیا در ایران میباشد.

متفاوتترین برنامه سفر تور کنیا نوروز 1403 را ارائه میدهیم

:: تور کنیا نوروز 1403
:: روز اول تور کنیا نوروز 1403

روز اول:

پرواز باهواپیمایی امارات از تهران به مقصد نایروبی ساعت 04:30 بامدادخواهد بود و با 02:35 ساعت ترانزیت ,در ساعت 14:15 همان روز وارد نایروبی میشویم.پس از تشریفات چک پاسپورت ,اقدام به خرید سیم کارت کشور کنیا و چنج پول خواهیم نمود و سپس ترانسفر به هتل کنکورد و دریافت اتاقها,پس از کمی استراحت جهت بازدید از مرکز پرورش زرافه ها و تور شهری آماده میشویم. شام شب اول به عهده مسافر میباشد.

:: روز دوم تور کنیا نوروز 1403

روز دوم:

پس از صرف صبحانه,ماشینهای سافاری با سقف بازشو,که از بهترین نوع ماشینهای سافاری موجود در کنیا,تویوتا لندکروز 4*4 منتظر ما خواهند بود جهت عزیمت به مهد حیات وحش جهان (ماسایی مارا),حدود 5:30دقیقه طول مسیر خواهد بود و در هنگام ظهر به هتل خواهیم رسید,سپس صرف ناهار در هتل KEEKOROK LODGE و دریافت اتاقها. پس از کمی استراحت ,اولین گشت سافاری و بازدید از بکر ترین حیات وحش قاره آفریقا,سپس بازگشت به هتل و صرف شام و زمان آزاد.(صبحانه ,ناهار و شام به عهده تور میباشد)

:: روز سوم تور کنیا نوروز 1403

روزسوم:

پس از صرف صبحانه ,صبح و بعد از ظهر فول گشت سافاری و بازدید از حیات وحش بکر آفریقا و بیگ فایو یا پنج پستاندار بزرگ جهان و سپس یازدید از قبایل بدوی ماسایی و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم قبیله(صبحانه ناهار شام به عهده تور میباشد)

:: روز چهام تور کنیا نوروز 1403

روز چهارم:

پس از صرف صبحانه,چک اوت از اتاقها و حرکت به سمت دریاچه زیبای نایواشا,طول مسیر حدود 04:00 ساعت.رسیدن به هتل و صرف ناهار,دریافت اتاقها و پس از کمی استراحت,اجرای گشت قایق سواری بر روی دریاچه نایواشا و بازدید از اسبهای آبی غول پیکر و عقابهای ماهی گیر ,پلیکانها و بیشماری حیوانات و پرندگان دیگر. سپس بازگشت به هتل و صرف شام . تایم آزاد(صبحانه ناهار شام به عهده تور میباشد)

:: روز پنجم تور کنیا نوروز 1403

روز پنجم:

پس از صرف صبحانه,راهی پارک ملی دروازه جهنم (hell's gate) می شویم در این پارک میتوانیم به صورت پیاده یا با دوچرخه (هزینه دوچرخه با مسافر) از نزدیک با حیوانات عکس بگیریم و از این پارک بازدید کنیم سپس به هتل باز می گردیم و شب را در نایواشا اقامت داریم

:: روز ششم تور کنیا نوروز 1403

روزششم:

پس از صرف صبحانه,چک اوت از اتاقها و حرکت به سمت نایروبی حدود 03:00 ساعت ,جهت پرواز به جزیره مومباسا و هتل ساحلی با خدماتALL.

تفاوت بزرگ تورهای کنیای میتراگشت:

خدمات ALLINCLUSIVE در مومباسا جزو خدمات ویژه ای و متفاوتی نسبت به تورهای دیگر کنیا میباشد.در اغلب تورها از هتلهایی با خدمات BB یا HB یعنی فقط صبحانه یا فقط صبحانه و شام میباشد.

اما تور کنیا نورز 1403 میتراگشت, ور در شهر ساحلی مومباسا با خدمات ALL یعنی صبحانه,ناهار,شام و میان وعده و انواع نوشیدنی در طی شبانه روز برای مسافرین تورکنیا رایگان میباشد.

:: روز هفتم و هشتم تور کنیا نوروز 1403

روز هفتم و هشتم :

اقامت در هتل ساحلی BAOBAB BEACH RESORTبا خدمات ALL INCLUSIVE و لذت بردن از ساحل ماسه سفید و تورهای آپشنال.(هتل بائوباب بیچ ریزورت شامل سه مجموعه هتلینگ در یک مجموعه بوده و شما میتوانید از امکانات هر سه بخش این مجموعه از جمله خدمات ALL , و سه استخر اینفینیتی ,آبشاری و نرمال و بارها و رستورانها و آمفی تاتر شبانه به رایگان استفاده نمایید) .

:: روز نهم تور کنیا نوروز 1403

روز نهم:

پس از صرف صبحانه,چک اوت از هتل ساحلی و حرکت جهت اجرای تور شهر مومباسا شامل بازدید از ؛ شهر قدیمی,نمای بیرونی قلعه پرتغالیها,بازدید از بازار ادویه و بازار میوه های استوایی و بلوار عاج فیل سپس حرکت به سمت فرودگاه مومباسا جهت پرواز به نایروبی و ادامه مسیر با پرواز امارات به سمت ایران

:: https://www.mitragasht.com/kenya-nowruz
:: مهدی شاعرپور
:: 1402/10/15

تورهای مرتبط :

تور کنیا (مهاجرت بزرگ حیوانات)

از 2590 دلار

8 شب و 9 روزه

10 به 18شهریور

مقالات مرتبط :

سفر به کنیا دروازه آفریقا

سفر به کنیا دروازه آفریقا


میدونی کنیا به چی معروفه؟ اصلا میدونی چرا مسافرا علاقه دارن به کنیا سفر کنن؟ چون معروفترین پارک طبیعی حیات وحش جهان در کنیا هست . نایروبی هم تنها پایتخت جهان هست که حیات وحش واقعی تو 10 کیلومتری خودش داره.